onsdag 9 mars 2011

Det här är jag :)

Nu har jag äntligen tagit tummen ur röven och skriver ett inlägg. Tänkte börja skriva "30 dagar med 30 inlägg", få se om jag får någon jäkla rutin på bloggandet.

Då ska vi se, jag är 19 år och bor just nu i Uppsala men kommer från en liten by i Dalarna som heter Vansbro. Anledningen till detta är att min pojkvän bor i Uppsala så det vart automatiskt att jag flyttade efter gymnasiet.
Jag jobbar som personlig assistent vilket är det bästa jobb jag har haft hitills. Om ca. 1 år vill jag börja plugga juridik och bli advokat som jag har haft som dröm sen jag var liten.
Jag älskar att äta, god mat är det bästa som finns. Jag älskar även att laga god mat och se andras miner när de äter min delikata mat. Det är något som jag alltid har tyckt om, enda sen jag var liten har jag älskat att stå bredvid min kära pappa och röra i grytor och tittat hur han gjort och det är nog han som har gjort att jag kan laga mat så bra som jag gör idag.
Jag ska inte skryta så fruktansvärt eftersom det finns även ocharmerande saker som jag gör men som jag tyvärr inte vill ta upp i bloggen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så det blir mest en massa ordbajsande. Självklart tycker jag inte bara om att äta och laga mat utan jag tycker även om att festa, lyssna på musik och umgås. Men nu kommer jag inte på någe mer och förhoppningsvis kommer ni att veta mer om mig efter dessa 30 dagar.

Hej på er alla monterdiggare // L

Inga kommentarer: