onsdag 5 januari 2011

Årsresumé

Tänkte att jag skulle försöka skriva lite om året som har gått så får vi se om detta blir ett vettigt blogginlägg.
Nu vet jag inte riktigt om det blir i rätt ordning men jag ska iaf försöka

* Badade isvak när vi hade utedag med skolan (en dag då man verkligen kände att man levde.



* Var på påskmaskerad och jag fick äntligen använda min sumobrottardräkt




* Hade en underbar studentvecka och som sedan avslutades med att jag tog studenten.



* Flyttade till Uppsala och tog det lugnt i en månad.

* Var på Grönan med mina släktingar.

*Blonderade håret som jag sedan rättade till igen


* Fick jobb inom äldrevården (och senare på året fick jag även jobb som personlig assistent.

* Körde motorsåg för första gången i mitt liv



* Klarade äntligen av körkortet.

* Fyllde 19 år

* Firade jul med darlings och min släkt :)

Sen får jag inte glömma att det var 2010 som jag och min käraste Josephine lärde känna varandra på riktigt. Och du ska veta Jossan att det är jag så j*vla lycklig för. <3



Puss på er // L

Inga kommentarer: