torsdag 6 januari 2011

Work it !!

Idag har det varit en väldigt lugn dag, jag har bara legat och vila känns det som men det är skönt att göra det ibland också.

Just nu ligger jag och kollar igenom gym utbudet här i Uppsala, jag har lite att välja på så det är lite svårt. Det är så roligt att leta efter gym här för hemma i byn där jag bodde förut fanns det bara ett gym dock ett väldigt bra gym, men här i Uppsala har jag hittat en massa gym hittade t ex. ett gym som har öppet dygnet runt och ett annat som är mer inriktat på thai- och kickboxning.
Skulle inte förvåna mig om jag i slut ändan väljer friskis och svettis men vi får se.

Anledningen till denna stora gym fråga nu är för att jag har äntligen bestämmt mig att jag ska träna hårt så jag blir slim till bikinisäsonngen, vi får se om jag dokumenterar min träning på bloggen men om inte så ska jag iaf lägga ut före- och efterbilder när träningen är över. :)

Hej på er så länge // L

(saknar min syster så otroligt mycket så jag hyllar henne med den mest normala bilden på oss två)

1 kommentar:

Fiah sa...

UUUUÄÄÄÄ!! :'( Saknar dig också lillesyrran!!! <3 <3